Name:  PM-banner.jpg
Views: 337
Size:  71.4 KB

Fredag den 8. februar løber Danmarks Indsamling 2013 af stablen i Danmark, og hos Mr Spil har vi besluttet at støtte op om det rigtigt gode koncept.

Det gør vi ved at donere 10 kr. for hver 1.000 kr. vores spillere laver indsatser for i perioden fra i går morges (24. januar) til og med d. 6. februar.

Vi regner med at skrabe en rigtig fin donation ind til Danmarks Indsamling og vi vil løbende opdatere om donationen p?vores indsamlingside, som du finder her: https://www.mrspil.dk/danmarks-indsamling/

De tre spillere, som hjælper os med at øge donationen mest, vinder - udover at være med til at støtte Danmarks Indsamling - et gavekort p?en romantisk middag for to.

Hvad kan du bruge det til som affiliate for Mr Spil
Rigtigt meget. Med denne ekstra promotion tilbyder Mr Spil i øjeblikket helt unikke værktøjer til dig som affiliate, når du skal sælge Mr Spil til din danske trafik.
  • Vintersolkonkurrence, som giver et ekstra incitament til at lave en indbetaling for at deltage i lodtrækningen
  • Indsamling, som giver spillerne et ekstra incitament for at spille p?kort sigt
  • 100% deposit bonus op til 2000 kr. med et af markedets bedste gennemspilskrav p?kun 20 X bonussen
  • Loyalitetsprogram, VIP program og generel player retention-aktivitet, som er med til at skabe incitament for spil p?mellemlang og lang sigt.
  • Progressive jackpots
  • Store faste jackpots p?2 & 10 mio. kr ?Efter den store Mega Fortune jackpot blev udløst vil der givetvis være stor fokus p?andre store jackpots, og 10.000.000 kr. m?vel siges at være i den store ende p?det danske marked

Som affiliate har du alts?alle muligheder for at konvertere din trafik til Mr Spil i øjeblikket og samtidigt skrabe lidt god karma sammen, ved at hjælpe med at støtte Danmarks Indsamling.

Har spørgsmål til ovenstående eller Mr Spil kan du bare skrive en kommentar herunder eller kontakte mig p?Morten[a]Crazyrewards.com

Jeg glæder mig til at høre fra dig